Otázky a odpovědi - Rozvoz

1) Vozíte do xxx?

Jestli vozíme k vám domů nebo do práce najdete v našem přehledu o dopravě.

2) Jaká je cena dopravy?

Cena dopravy je už zahrnuta v ceně krabiček. V případě kombinace různých způsobů doručení je doplatek k osobnímu za zónu 1 (PSČ začínající 1 = Praha) a po celé Praze je 80 Kč za den (závoz). Při objednávce pro 2 více lidí, počítáme cenu za dopravu pouze jednou. Do košíku dejte pouze jednu variantu produktu s dopravou a ostatní bez dopravy.

Více o cenách, časech a způsobu doručení.

3) Mohu si vybírat čas doručení? / Kdy probíhají rozvozy?

 

Zatím to není možné. Po Praze doručujeme mezi 9-22h, přesný čas doručení určuje adresa.  

Předpokládané 60 min okno pro doručení vám pošleme v SMS den předem. Pokud potřebujete čas nebo místo doručení změnit, můžete kontaktovat naší zákaznickou linku +420-737-479-608 nebo emailu ahoj@nutricbistro.cz. Změna je zdarma. Nejpozdější čas změny je 10:00 hodin pro večerní rozvoz a den předem pro denní rozvoz.

Osobní odběr je možný na našich odběrných místech kdykoli během otevírací doby v den vaření nebo následující den.

4) Jak a kdy mi krabičky dovezete?

 

  • Začít můžete vždy v pondělí. Krabičky vám poprvé doručíme nejbližší neděli nebo pondělí po obdržení platby, nebo  podle vašeho přání. Tak abyste mohli začít od nového týdne. Napište do poznámky v objednávce Vaši preferenci.

  • 🤔 Proč až v pondělí? Protože vaříme na zakázku, ne do zásoby. Takže speciálně pro vás musíme nejdříve objednat z farem čerstvé maso🥩, zeleninu 🥕  a další suroviny. Nepoužíváme polotovary ani mraženou zeleninu .

  • Den předem potvrdíme čas pomocí SMS.

Po-Pá - Doručení kurýrem v 60 minutovém časovém okně dle SMS mezi 9:00–22:00h podle adresy pro doručení.

So - V sobotu nerozvážíme.

Ne - Doručení kurýrem v 60 minutovém časovém okně dle SMS mezi 9:00–22:00h podle adresy pro doručení

Více o aktuálních možnostech osobního odběru a doručení kurýrem

V případě potřeby je možné bez příplatku vozit na dvě adresy, pokud je to pravidelné. Například při nedělním rozvozu doručit jídlo na jinou adresu (například domů) nebo na odběrné místo. To prosím uveďte do poznámky v objednávce.


 

5) Kde je moje jidlo?

Předpokládaný čas doručení je uvedený v SMS, kterou zákazníci obdrží den předem. Pokud čekáte na jídlo déle než 30 min, dle informace uvedené v SMS, můžete kontaktovat zákaznickou linku naší rozvozové služby na čísle +420-737-479-608.  

6) Potřebuji jednorázově změnit místo nebo čas doručení.

 

Prosím kontaktujte naší zákaznickou linku na čísle +420-737-479-608 nebo emailu ahoj@nutricbistro.cz.  

7) Potřebuji změnit pravidelné místo nebo čas doručení.

Prosím kontaktujte nás na emailu ahoj@nutricbistro.cz.

8) Je možná kombinace dopravy kurýrem a osobní odběr?

Ano, je to možné, pro konkrétní domluvu nás prosím kontaktujte na emailu ahoj@nutricbistro.cz.

 

9) Je možné odebírat krabičky na více dní dopředu?

 

Ne, podle standardního jídelníčku, vaříme a rozvážíme každý den čerstvé jídlo. Pokud potřebujete jídlo na dva dny dopředu, je řešením objednání dvou programů s poznámkou, že doručovat chcete pouze například v pondělí, středu a pátek. V takovém případě v pondělí dostanete 2x stejné jídlo na oba dny, pokud nezvolíte dva rozdílné jídelníčky.

10) Doručujete ve státní svátky?

 

Ve státní svátky doručujeme stejně jako kdyby nebyly. Pokud nebudete chtít doručit v tento den, prosím pošlete nám zdarma žádost o přerušení na tento den.
 

11) Je možné přidat nové odběrné místo?

Ano, rádi přidáme nové odběrné místo, pokud pro nás máte tip, prosím napište nám na ahoj@nutricbistro.cz. Zkusíme to domluvit.

12) Je možné odběr krabiček přerušit?

Ano, přerušit můžete pomocí formuláře žádost o přerušení nebo emailu kdykoliv potřebujete zcela ZDARMA, minimálně však 3 pracovní dny dopředu do 10:00h.

 

Napište datum od-do, kdy nechcete dostat krabičky. To jestli jste je chtěli sníst ten samý den nebo následující nehraje roli.

 

Př. Středa-čtvrtek jsem na služebce mimo město. Přerušuji tedy na úterý-středa, protože krabičky mám vždy na následující den.

13) Je možný individuální rozvoz pouze ve vybrané dny?

Ano, vytvořte si objednávku na libovolný počet dnů a do poznámky uveďte, které dny si přejete dovoz krabiček a délku předplatného vám úměrně tomu připočteme.

 

14) Kdy se vyzvedávají krabičky na odběrném místě?

Aktuálně doručujeme krabičky už tak, že na většině míst jsou do 17h (Po-Pá, Ne). čas doručení je podle 

 

15) Kdy začnou chodit první krabičky?

První krabičky obdržíte 3 pracovni dny po přijetí platby za objednávku.

Videa, články, slevy, rady na váš email

Napsali o nás