Otázky a odpovědi - Doprava

1) Vozíte do xxx?

Jestli vozíme k vám domů nebo do práce najdete v našem přehledu o dopravě.

2) Jaká je cena dopravy?

Cena dopravy v zóně 1 (PSČ začínající 1 = Praha) je už zahrnuta v ceně krabiček a po celé Praze je 80 Kč za den (závoz). Při objednávce pro 2 více lidí, počítáme cenu za dopravu pouze jednou. Do košíku dejte pouze jednu variantu produktu s dopravou a ostatní bez dopravy.

V zóně 2 (vybraná PSČ začínající 2 = středočeský kraj) je to pak o 39 kč/den více.

Více o cenách, časech a způsobu doručení.

3) Mohu si vybírat čas doručení? / Kdy probíhají rozvozy?

 

Ano, je možnost zvolit doručení kurýrem v čase 9h-17h nebo 18h-21h pro Zónu 1 (PSČ začínající na 1) a v čase 9h-17h pro Zónu 2 (PSČ začínající na 2).

 

Předpokládané dvouhodinové okno pro doručení vám pošleme v SMS den předem. Pokud potřebujete čas nebo místo doručení změnit, můžete kontaktovat zákaznickou linku naší rozvozové služby na čísle +420-721-060-530 nebo emailu info@gibondelivery.cz. Změna je zdarma. Nejpozdější čas změny je 12:00 hodin pro večerní rozvoz a den předem pro denní rozvoz.

 

Osobní odběr je možný na našich odběrných místech kdykoli během otevírací doby v den vaření nebo následující den.

4) Jak a kdy mi krabičky dovezete?

 

Krabičky vám poprvé doručíme 3. pracovní den po obdržení platby nebo dle vašeho přání. Je to kvůli nutnosti objednat čerstvé suroviny, mraženou zeleninu nepoužíváme.

 

Na výběr jou každý den dvě časová okna pro doručení. Den předem potvrdíme čas pomocí SMS.

 

Po-Pá - Doručení kurýrem v 2 hodinovém časovém okně mezi 9:00–17:00h nebo 18:00–21:00h.

 

So - V sobotu nerozvážíme.

 

Ne - Doručení kurýrem v 2 hodinovém časovém okně mezi 9:00–17:00h nebo 18:00–21:00h.

 

V případě potřeby je možné bez příplatku vozit na dvě adresy, pokud je to pravidelné. Například při nedělním rozvozu doručit jídlo na jinou adresu (například domů). Tu prosím uveďte do poznámky v objednávce.

 

Více o možnostech osobního odběru a doručení kurýrem.


 

5) Kde je moje jidlo?

 

Předpokládaný čas doručení je uvedený v SMS, kterou zákazníci obdrží den předem. Pokud čekáte na jídlo déle než 30 min, dle informace uvedené v SMS, můžete kontaktovat zákaznickou linku naší rozvozové služby na čísle +420-721-060-530.  

6) Potřebuji jednorázově změnit místo nebo čas doručení.

 

Prosím kontaktujte zákaznickou linku naší rozvozové služby na čísle +420-721-060-530 nebo emailu info@gibondelivery.cz.  

 

7) Potřebuji změnit pravidelné místo nebo čas doručení.

Prosím kontaktujte nás na emailu nutricbistro@gmail.com.

8) Je možná kombinace dopravy kurýrem a osobní odběr?

Ano, je to možné, pro konkrétní domluvu nás prosím kontaktujte na emailu nutricbistro@gmail.com.

 

9) Je možné odebírat krabičky na více dní dopředu?

 

Ne, podle standardního jídelníčku, vaříme a rozvážíme každý den čerstvé jídlo. Pokud potřebujete jídlo na dva dny dopředu, je řešením objednání dvou programů s poznámkou, že doručovat chcete pouze například v pondělí, středu a pátek. V takovém případě v pondělí dostanete 2x stejné jídlo na oba dny, pokud zvolíte dva rozdílné jídelníčky.

10) Doručujete ve státní svátky?

 

Ve státní svátky doručujeme stejně jako kdyby nebyly. Pokud nebudete chtít doručit v tento den, prosím pošlete nám zdarma žádost o přerušení na tento den.
 

11) Je možné přidat nové odběrné místo?

Ano, rádi přidáme nové odběrné místo, pokud pro nás máte tip, prosím napište nám na nutricbistro@gmail.com. Zkusíme to domluvit.

12) Je možné odběr krabiček přerušit?

Ano, přerušit můžete pomocí formuláře žádost o přerušení nebo emailu kdykoliv potřebujete zcela ZDARMA, minimálně však 3 pracovní dny dopředu do 10:00h.

 

Napište datum od-do, kdy nechcete dostat krabičky. To jestli jste je chtěli sníst ten samý den nebo následující nehraje roli.

 

Př. Středa-čtvrtek jsem na služebce mimo město. Přerušuji tedy na úterý-středa, protože krabičky mám vždy na následující den.

13) Je možný individuální rozvoz pouze ve vybrané dny?

 

Ano, vytvořte si objednávku na libovolný počet dnů a do poznámky uveďte, které dny si přejete dovoz krabiček a délku předplatného vám úměrně tomu připočteme.

 

14) Kdy se vyzvedávají krabičky na odběrném místě?

Aktuálně doručujeme krabičky už tak, že na většině míst jsou do 14h, ale spolehlivě by měli být na všech místech až v 17h (Po-Pá, Ne).

 

15) Kdy začnou chodit první krabičky?

První krabičky obdržíte 3 pracovni dny po přijetí platby za objednávku.

Videa, články, slevy, rady na váš email

Napsali o nás