často kladené otázky - Objednávka

1) Jak to funguje?
+
2) Mám rozpočet na jídlo, vejdete se do něj?
+
3) Je možné získat slevu?
+
4) Kde v objednávce mohu zvolit vybrané odběrné místo?
+
5) Nemohu odeslat objednávku - hláška "produkty nejsou momentálně dostupné pro můj region" - co s tím?
+
6) Mohu platit stravenkami?
+
7) Nedaří se mi zadat slevový kód.
+
8) Jsem affiliate partner s kódem - jak mám postupovat při objednávce?
+
13) Jak získám heslo k samoobsluze?
+
10) Je možné změnit program u celé objednávky a případně jak?
+
11) Co když je v jídelníčku něco, co mi nechutná, můžu si jídle nějak změnit?
+
12) Mohu si nějak změnit dny dodání, popřípadě zrušit dodání v některé dny?
+