Garance spokojenosti

1000 lidí a 1000 různých chutí. Ani my nejsme schopni vymyslet a uvařit jídla, která by všechna chutnala vždy všem.

 

 

Přesto jsme se zavázali k poskytování služeb nejvyšší kvality, ať už 

 

  • nejlepšími dostupnými surovinami, pokud možno v BIO kvalitě

  • více jak 600 skvělými recepty, které připravují výživový specialisté dohromady s kuchaři s více než 20 letou praxí

  • neustále recepty upravujeme a přidáváme nové, aby jídlo bylo v krabičkách skvělé 

  • neustálou kontrolou jídel jako zákazníci, sami jíme to, co jsme si navařili


Vyřešíme problémy k vaší spokojenosti, vždycky

Přesto jsme všichni lidi a děláme občas chyby, vaše zpětná vazba nám pomáhá naše služby zlepšovat. Aby nám zpětná vazba pomohla, potřebuje vždy co nejlépe určit:

  • kde přesně se stala chyba, např. název jídla, datum a program

  • co jste očekávali a co jste dostali

  • kdy se to stalo, jednou, dvakrát, už 2 měsíce každý den atp.

  • foto řekne více než tisíc slov

Vaše námitky a reklamace se vždy snažíme vyřešit co nejrychleji a k vaší spokojenosti. Prosíme kontaktujte naši zákaznickou linku na telefonu nebo na emailu ahoj@nutricbistro.cz, pokud se vám něco nelíbí.

Většinu problémů dokážeme řešit, například úpravou zvoleného stravovacího programu, velikosti porci, výjimkami v jídelníčku, dodáním náhradního jídla, atp.  

 

Zbývající námitky většinou dokážete vyřešit jen vy sami.

Cílem garance je omezit obavy našich zákazníků, ale zároveň by neměla být využívána jako vaše výmluva, že vám zdravé jídlo nechutná.

Ano, víme, je možné, že ze začátku se vám naše jídlo bude zdát třeba málo sladké nebo málo slané, chutě málo výrazné, moc tučné, ale je to jen o zvyku.

Víme, že to nemusí byt jednoduché, ale vydržte prosím aspoň 14 dní. Udělejte to prosím pro sebe, pro svoje zdraví. Pokud máte některý z výše uvedených pocitů, je docela pravděpodobné, že právě vy potřebujete naše jídlo více, než kdokoliv jiný.

 

Potřebujete si odvyknout na přehnané chutě průmyslových výrobků, smažené jídlo, jídlo plné cukru, konzervantů a zvýrazňovačů chuti.

 

Náš jídelníček je připravován certifikovanými výživovými poradci na základě doporučení světových odborníků jako je Tim Noakes, Mellisa Hartwig, a Lucie Grusová ve spolupráci s našimi špičkovými kuchaři. Oba Radek Pecko a Aleš Karpíšek byli více než 15 let byli šéfkuchaři pražské sítě restaurací Ambiente nebo Eska.

 

Vydržte a objevte skutečnou chuť jídla. Přečtěte si článek Co můžete očekávat po změně jídelníčku.

Pokud přesto všechno nejste spokojeni

Pokud z nějakého důvodu Vám naše služba nebude vyhovovat a žádné navrhovaných řešení nebude vyhovovat, vrátíme Vám peníze za neodebrané dny nebo maximálně za 2 dny odebrané. 

Garanci je možné uplatnit nejdříve po 3 dnech odběru. Na zrušení potřebujeme 2 dny, což znamená, že minimální délka odběru je 5 dní. Na objednávku 5 dní na zkoušku není možné Garanci uplatnit.

Výjimkou je hrubé porušení kupní smlouvy ze strany Dodavatele jídla. Méně závažná pochybení řešíme náhradním dodaním jídla v nejbližším možném termínu.

Podrobnosti najdete v našich obchodních podmínkách.

Děkují,

David a Martina, Eva, Dalibor, Kája, Lenka, Aleš, Radek a mnoho dalších