Otázky a odpovědi - Potřebuji pomoci s problémem
-
Jídlo, hubnutí, alergie, Lowcarb, Whole30, makroživiny, jídelníčky
-
Rozvoz
-
Objednávky
-
Platba a stravenky
-
Potřebuji pomoci s problémem
-
Ostatní
Jak to funguje?
-
Vyberte si nejdřív vhodný stravovací program, nízkosacharidový Lowcarb na hubnutí, Whole30 na řešení zdravotních potíží, FIT udržovací zdravé stravování nebo Klasik, pro ty, co se chtějí vůbec omezovat.
-
Zvolte požadovanou velikost porcí a délku objednávky. Na čím delší dobu objednáte, tím je cena za den nižší.
-
Vyberte si dny v týdnu nebo libovolnou variantu dnů, pokud chcete jiné než uvedené kombinace dní nebo kombinace odběrné místo a doručení na různé dny v týdnu a napište do poznámky.
-
Pokud nevíte, jaký program nebo variantu vybrat, naši výživoví specialisté vám poradí zdarma. Vyplňte naši objednávku na míru.
-
Po přijetí platby vám emailem potvrdíme první den doručení kurýrem nebo na odběrné místo. To je typicky za 3 pracovní dny kvůli nákupu čerstvých surovin.
-
Před začátkem doručování si telefonicky potvrdíme čas a místo pro doručení.
-
Doručujeme kurýrem obvykle odpoledne až večer nebo na odběrné místo odpoledne nejpozději do 17h.
-
Na odběrném místě můžete tašku s jídlem vyzvednout během následujících 24h.
-
V našem jídelníčku najdete přehled jídel na den následující po doručení.
Potřebuji pomoci s problémem
-
Doručení na jinou adresu/čas
-
Jídlo nebylo dobré nebo poškozené
-
Nedostal jsem jídlo
-
Dostal jsem jiné jídlo
-
Objednávka nedorazila kompletní
-
S objednávkou
Prosím kontaktujte nás na emailu ahoj@nutricbistro.cz.