Otázky a odpovědi - Objednávky

1) Jak to funguje?

  1. Vyberte si nejdřív vhodný stravovací program, nízkosacharidový Lowcarb na hubnutí, Whole30 na řešení zdravotních potíží, FIT udržovací zdravé stravování nebo Vegetarian pro ty co nemusí maso.

  2. Zvolte požadovanou velikost porcí a délku objednávky. Na čím delší dobu objednáte, tím je cena za den nižší.

  3. Vyberte si dny v týdnu nebo libovolnou variantu dnů, pokud chcete jiné než uvedené kombinace dní nebo kombinace odběrné místo a doručení na různé dny v týdnu a napište do poznámky.

  4. Pokud nevíte, jaký program nebo variantu vybrat, naši výživoví specialisté vám poradí zdarma. Vyplňte naši objednávku na míru.

  5. Po přijetí platby vám emailem potvrdíme první den doručení kurýrem nebo na odběrné místo. To je typicky za 3 pracovní dny kvůli nákupu čerstvých surovin.

  6. Před začátkem doručování si telefonicky potvrdíme čas a místo pro doručení.

  7. Doručujeme kurýrem obvykle odpoledne až večer nebo na odběrné místo odpoledne nejpozději do 17h.

  8. Na odběrném místě můžete tašku s jídlem vyzvednout během následujících 24h.

  9. V našem jídelníčku najdete přehled jídel na den následující po doručení.

2) Mám rozpočet na jídlo, vejdete se do něj?

Doufáme, že se do vašeho rozpočtu vejdeme. Jsme ale dražší, než některé konkurenční firmy, protože nabízíme vyšší kvalitu a maximální výživovou hodnotu jídel. Toho dosahujeme tak, že nabízíme jídlo z těch nejlepších farmářských a bio surovin, s vysokým podílem masa a zeleniny. Ty jsou dražší, než obvyklé přílohy z těstovin, mouky. Také používáme šetrné technologické postupy při vařeni uchovávající maximálně živiny.

 

Doporučujeme následující tipy ke snížení ceny:

 

  • Zvolte si dopravu s osobním odběrem nebo pro více lidí na jednu adresu

  • Objednejte si pouze na dny v týdnu, které opravdu využijete nejvíce

  • Nabízíme různé možností slev, více následující otázka

 

3) Je možné získat slevu?

Nabízíme různé druhy slev:

  • Sleva za přihlášení k odběru novinek emailem.

  • Sleva Ve 2 to jde lépe - dopravu platíte pouze jednou, když objednáte jídlo pro dva a více lidí na jednu adresu.

  • Sleva za délku trvání - na čím delší dobu objednáte, tím vyšší slevu dostanete. Sleva se automaticky počítá až v košíku.

  • Sleva - 10 % za proměnu - pošlete nám svoji proměnu - fotografie PŘED KRABIČKAMI (ze předu, ze zadu, z boku) s vytištěným logem Nutric Bistra na papír A4 (obličej může být zakrytý nebo rozmazaný, atp.)  objednejte si kterýkoli náš program, například Lowcarb dietu, na alespoň 8 týdnů. Automaticky tak získáte rovnou i slevu za délku objednávky a celková výše slevy tedy bude až 19 %. PO DOKONČENÍ nám pošlete stejně vyfocené fotky. Peníze za slevu vám  vrátíme zpátky na účet. Zasláním fotografií nám udělujete souhlas na využití těchto fotografií pro marketingové účely bez dalších omezení. 

  • Slevu 400 kč za Vaši fotku krabiček od jiného výrobce, zabalenou a rozbalenou.

4) Kde v objednávce mohu zvolit vybrané odběrné místo?

Vybrané odběrné místo prosím uveďte do poznámky.

5) Nemohu odeslat objednávku - hláška "produkty nejsou momentálně dostupné pro můj region" - co s tím?

Bohužel na vámi zadanou adresu zatím ještě nerozvážíme. Zkuste ale třeba adresu do práce. Přehled zavážené oblasti

6) Mohu platit stravenkami?

V tuto chvíli je možné zaplatit platební kartou online nebo převodem na účet. Stravenky nepřijímáme.

7) Nedaří se mi zadat slevový kód.

Kód vložte v košíku v první části objednávky do pole “vložit promo kód”. Pro ověření platnosti slevového kódu nás prosím kontaktujte na emailu nutricbistro@gmail.com.

8) Jsem affiliate partner s kódem - jak mám postupovat při objednávce?

Kód vložte v košíku v první části objednávky do pole “vložit promo kód”. 

 

9) Chci zakoupit dárkový poukaz - kde ho najdu?

Dárkový poukaz si můžete vybrat z nabídky zde https://www.nutricbistro.cz/obchod?Kolekce=Vouchery.

Videa, články, slevy, rady na váš email

Napsali o nás