Otázky a odpovědi - Potřebuji pomoci s problémem

Jak to funguje?

  1. Vyberte si nejdřív vhodný stravovací program, nízkosacharidový Lowcarb na hubnutí, Whole30 na řešení zdravotních potíží, FIT udržovací zdravé stravování nebo Vegetarian pro ty co nemusí maso.

  2. Zvolte požadovanou velikost porcí a délku objednávky. Na čím delší dobu objednáte, tím je cena za den nižší.

  3. Vyberte si dny v týdnu nebo libovolnou variantu dnů, pokud chcete jiné než uvedené kombinace dní nebo kombinace odběrné místo a doručení na různé dny v týdnu a napište do poznámky.

  4. Pokud nevíte, jaký program nebo variantu vybrat, naši výživoví specialisté vám poradí zdarma. Vyplňte naši objednávku na míru.

  5. Po přijetí platby vám emailem potvrdíme první den doručení kurýrem nebo na odběrné místo. To je typicky za 3 pracovní dny kvůli nákupu čerstvých surovin.

  6. Před začátkem doručování si telefonicky potvrdíme čas a místo pro doručení.

  7. Doručujeme kurýrem obvykle odpoledne až večer nebo na odběrné místo odpoledne nejpozději do 17h.

  8. Na odběrném místě můžete tašku s jídlem vyzvednout během následujících 24h.

  9. V našem jídelníčku najdete přehled jídel na den následující po doručení.

 

Potřebuji pomoci s problémem

  • Doručení na jinou adresu/čas

  • Jídlo nebylo dobré nebo poškozené

  • Nedostal jsem jídlo

  • Dostal jsem jiné jídlo

  • Objednávka nedorazila kompletní

  • S objednávkou

 

Prosím kontaktujte nás na emailu ahoj@nutricbistro.cz.

Videa, články, slevy, rady na váš email

Napsali o nás