Lowcarb vs Paleo, Whole30, AIP srovnání

V tabulce níže popisujeme přehledně  rozdíly mezi moderními výživovými směry Lowcarb vs Paleo, Whole30, AIP (autoimunitní protokol). Co se může jíst pravidelně, co občas, a které potraviny jsou zakázané úplně(dle pravidel těchto stravovacích programů, například Whole30 nebo AIP).  

Všechny mají stejný cíl, zlepšit nám nebo zachovat zdraví. Všechny zároveň pro vás otevřou dveře k hubnutí nebo dosažení optimální hmotnosti, protože omezují podíl sacharidů ve vašem jídelníčku. Toto omezení nebo snížení přinese odměnu ve formě lepší hormonální rovnováhy, která je absolutně nutná pro dobré fungování těla. Hormony totiž ve vašem těle řídí úplně všechno, ikdyž si na ně nemůžeme jednoduše šáhnout. Jestli budete ze strachu rychle utíkat, usínat v práci únavou, mít pořád chuť na sladké nebo jestli budete pořád plní energie.

 

Pokud ale nechcete řešit, co se může a co ne nebo chcete ušetřit spoustu času každý den, zjednodušení vašeho života je krabičkové stravování od  Nutric Bistra. Nabízíme z tohoto přehledu varianty Lowcarb a Whole30 ( striktnější verze Paleo).  Whole30 na jeden nebo dva měsíce může být pro vás ideálním začátkem do nízkosacharidového životního stylu.

Potřebujete poradit?

Videa, články, slevy, rady na váš email