​Rozvoz krabičkového stravování​​

nutricbistro-taska-krabickova-dieta-rozv

Cena dopravy je zahrnuta již v ceně krabiček. Cena na eshopu je tedy vždy konečná.

1. Mapa a časy rozvozu

OKRUH 1 (žlutá) – Praha 
doručení v čase 13:00 - 17:00

OKRUH 2 (modrá) – Praha
doručení v čase 9:00 - 13:00

Osobní odběr Praha
Seznam odběrných míst.

Vše o rozvozu krabiček

 

2. Doprava + časy distribuce krabiček

 

Každý den připravujeme čerstvé jídlo, které zchladíme a stejný den vám jej i chlazené přivezeme. Objednávky na víkend dovezeme dohromady už v pátek (krabičky na sobotu a neděli). 

 

Jak sami přispějete ke spolehlivému doručení? Buďte v domluveném časovém okně připraveni na domluvené adrese vyzvednutí jídla (obvykle adresa v objednávce).

Když víte, že na adrese nebudete, nahlaste prosím svou novou adresu dopravci e-mailem ahoj@nutricbistro.cz nebo na telefonním čísle 737 479 608.

Časy distribuce

 


*) Přesné 90minutové okno pro doručení kurýrem upřesníme e-mailem a SMS den předem. Posíláme SMS 5-10 min před doručením, v momentě odjezdu od přechozího zákazníka.

C) Odběrná místa zdarma

  • Seznam odběrných míst

  • Tašky si můžete vyzvednout na odběrných místech nejdříve na konci 90min časového okna* pro doručení. Na přesné časové okno vás upozorním SMS den dopředu.

  • Například v časovém okně 9-11 může taška s jídlem dorazit v 9:05, ale také v 10:59.

  • Pokud potřebujete jídlo vyzvedávat dříve, nebo chcete mít jistotu, že jídlo bude připraveno hned v 9 ráno, zvolte si prosím doručení den předem.

  • Vyzvednout krabičky můžete celý následující den po doručení. Ale pozor, později už bývá problém kvůli omezené kapacitě ledniček na výdejních místech.

  • Když zvolíte dopravu krabiček na Odběrná místa, ušetříte měsíčně 2.000 Kč v porovnání s dopravou kurýrem.

  • Při dopravě krabiček na odběrná místa máte větší svobodu v tom, kdy si krabičky vyzvednete.

  • Většina odběrných míst je otevřena od samého rána a některé jsou dokonce non-stop.

*) Při doručení na odběrné místo dostanete SMS o časovém okně pro doručení. Vyzvednout jídlo si můžete nejdříve na konci nebo po skončení časového okna

 

3. Změny doručení

 

Při rozvozu jídla voláme 2x. Zvoníme na zvonek a pokud se nikdo neohlásí do 5 minut, kurýr odjíždí a krabičky doručí na nejbližší odběrné místo.

  • Výjimky v doručení hlaste na zákaznický servis dopravce :

  • Kdy hlásit změny?

    • nejpozději 24h před závozem do 12:00

  • Trvalé změny nebo doplnění poznámky (např. "nechávejte tašky ve stínu za plotem") prosím pište e-mailem na ahoj@nutricbistro.cz. Říct kurýrovi požadavek na změnu doručení nestačí, nemá si to jak zaznamenat. Prosím uvádějte číslo objednávky nebo e-mail uvedený v objednávce.

 
 

4. Hotline dopravy

 

ahoj@nutricbistro.cz 

737479608

5. Bezpečnost doručení (covid-19)

 

I v době koronaviru dbáme na vysokou bezpečnost. Přečtěte si o našich opatřeních.

6. Předání + uložení tašek s jídlem

  • Kurýr vám doveze krabičky každý vybraný den ve vámi zvoleném časovém okně.

  • Rozvoz jídla je možný do práce, domů nebo třeba k sousedce – stačí to napsat do poznámky při objednávce.

  • Pokud chcete výnos do patra, nechat krabičky za dveřmi, na klice, za plotem, napište do do poznámky v objednávce.

  • Můžete kurýrovi také nechat nechat klíče nebo přístupový kód k bráně.

 

7. První doručení krabiček

 
  • Začít můžete vždy v pondělí. Krabičky vám poprvé doručíme nejbližší neděli nebo pondělí po obdržení platby, nebo  podle vašeho přání. Tak abyste mohli začít od nového týdne. Napište do poznámky v objednávce Vaši preferenci.

  • 🤔 Proč až v pondělí? Protože vaříme na zakázku, ne do zásoby. Takže speciálně pro vás musíme nejdříve objednat z farem čerstvé maso🥩, zeleninu 🥕  a další suroviny. Nepoužíváme polotovary ani mraženou zeleninu .

Sleva na dopravu kurýrem pro  2 a více lidí

 

  • Při objednávce pro 2 více lidí na stejnou adresu, dopravu účtujeme pouze jednou.

 

  • Do košíku vložte první produkt s "dopravou kurýrem", a každý další pouze s osobní odběrem.

 

  • Do jedné objednávky nedávejte doručení na více různých míst.​​​

Střídání více adres

  • V případě potřeby je možné bez příplatku vozit na dvě adresy, pokud je to pravidelně. Například při nedělním rozvozu doručit jídlo na jinou adresu (například domů). Tu prosím uveďte do poznámky v objednávce.

Přerušení odběru

  • Máte speciální požadavek? Prosím napište na chat na webu, na náš Facebook, email na ahoj@nutricbistro.cz, nebo volejte: +420 737 479 608  (Po-pá 9-17h).