
Rozvoz krabičkového stravování
1. Mapa rozvozu
Zóna 1 – Praha (červená)
Cenu za dopravu kurýrem jsme jednoduše zahrnuli do ceny krabiček.
Zóna 2 – střední Čechy (modrá)
Cenu za dopravu jsme zahrnuli do ceny krabiček. Rozvoz platí pro celé okresy Praha východ, Praha západ , Příbram, Beroun, Rakovník a Kladno. Více o rozvozu do středních Čech.
Osobní odběr Praha
Seznam odběrných míst.
-
Cena dopravy + mapa rozvozu
-
Dopravce + časy distribuce
-
Změny doručení
-
Hotline dopravce
-
Bezpečné doručování (covid-19)
-
Předání + uložení tašek s jídlem
-
První doručení
-
Střídání více adres
-
Přerušení odběru
-
Rozvoz do Středočeského kraje 🚚
-
Odběrná místa (pouze Praha)
-
Nedělní doručení na odběrná místa
-
Navrhněte nové odběrné místo
Vše o rozvozu krabiček
2. Dopravce GIBON DELIVERY + časy distribuce krabiček
Každý den připravujeme čerstvé jídlo, které zchladíme a stejný den vám jej i chlazené přivezeme. Objednávky na víkend dovezeme dohromady už v pátek (krabičky na sobotu a neděli).
Jak sami přispějete ke spolehlivému doručení? Buďte v domluveném časovém okně připraveni na domluvené adrese vyzvednutí jídla (obvykle adresa v objednávce).
Když víte, že na adrese nebudete, nahlaste prosím svou novou adresu dopravci e-mailem info@gibondelivery.cz nebo na telefonním čísle 721 060 530.
Časy distribuce
A) Zóna 1 – Praha (červená)
-
Pondělí až pátek:
-
9-17*
-
18-21
-
-
Sobota:
-
NEROZVÁŽÍME
-
-
Neděle:
-
9-17*
-
18-21
-
B) Zóna 2 – Středočeský kraj (modrá)
-
Pondělí až pátek:
-
9-17h*
-
-
Sobota:
-
NEROZVÁŽÍME
-
-
Neděle:
-
9-17h*
-
*) Přesné 2hodinové okno pro doručení kurýrem upřesníme e-mailem a SMS den předem. Voláme 30-10 min před doručením.
C) Odběrná místa zdarma
-
Tašky si můžete vyzvednout na odběrných místech nejdříve na konci 2hodinového časového okna* pro doručení. Na přesné časové okno vás upozorním SMS den dopředu.
-
Například v časovém okně 9-11 může taška s jídlem dorazit v 9:05, ale také v 10:59.
-
Pokud potřebujete jídlo vyzvedávat dříve, nebo chcete mít jistotu, že jídlo bude připraveno hned v 9 ráno, zvolte si prosím doručení den předem.
-
Vyzvednout krabičky můžete celý následující den po doručení. Ale pozor, později už bývá problém kvůli omezené kapacitě ledniček na výdejních místech.
-
Když zvolíte dopravu krabiček na Odběrná místa, ušetříte měsíčně 2.000 Kč v porovnání s dopravou kurýrem.
-
Při dopravě krabiček na odběrná místa máte větší svobodu v tom, kdy si krabičky vyzvednete.
-
Většina odběrných míst je otevřena od samého rána a některé jsou dokonce non-stop.
*) Při doručení na odběrné místo dostanete SMS o časovém okně pro doručení. Vyzvednout jídlo si můžete nejdříve na konci nebo po skončení časového okna.

3. Změny doručení
Při rozvozu jídla voláme 2x. Zvoníme na zvonek a pokud se nikdo neohlásí do 5 min, kurýr odjíždí a pokusí se o doručení následující den, kdy vám poveze další krabičku na ten den (tzn., že vám druhý den doručí tašky za oba dny dohromady).
-
Výjimky v doručení hlaste na zákaznický servis dopravce Gibon:
-
E-mailem info@gibondelivery.cz
-
Telefonicky na 721 060 530
-
-
Kdy hlásit změny?
-
Pro rozvozové okno 9-17 hlaste den předem do 20.00.
-
Pro rozvozové okno 18-21 hlaste v den doručení do 12.00.
-
-
Trvalé změny nebo doplnění poznámky (např. "nechávejte tašky ve stínu za plotem") prosím pište e-mailem na info@gibondelivery.cz. Říct kurýrovi požadavek na změnu doručení nestačí, nemá si to jak zaznamenat. Prosím uvádějte číslo objednávky nebo e-mail uvedený v objednávce.
5. Bezpečnost doručení (covid-19)
I v době koronaviru dbáme na vysokou bezpečnost. Přečtěte si o našich opatřeních.
6. Předání + uložení tašek s jídlem
-
Kurýr vám doveze krabičky každý vybraný den ve vámi zvoleném časovém okně.
-
Rozvoz jídla je možný do práce, domů nebo třeba k sousedce – stačí to napsat do poznámky při objednávce.
-
Pokud chcete výnos do patra, nechat krabičky za dveřmi, na klice, za plotem, napište do do poznámky v objednávce.
-
Můžete kurýrovi také nechat nechat klíče nebo přístupový kód k bráně.
7. První doručení krabiček
-
Krabičky vám poprvé doručíme 3. pracovní den po obdržení platby, nebo podle vašeho přání.
-
🤔 Proč až 3. den? Protože vaříme na zakázku, ne do zásoby. Takže speciálně pro vás musíme nejdříve objednat čerstvé maso 🥩, zeleninu 🥕 a další suroviny. Nepoužíváme polotovary ani mraženou zeleninu .
Sleva na dopravu kurýrem pro 2 a více lidí
-
Při objednávce pro 2 více lidí na stejnou adresu, dopravu účtujeme pouze jednou.
-
Do košíku vložte první produkt s "dopravou kurýrem", a každý další pouze s osobní odběrem.
-
Do jedné objednávky nedávejte doručení na více různých míst.
Střídání více adres
-
V případě potřeby je možné bez příplatku vozit na dvě adresy, pokud je to pravidelně. Například při nedělním rozvozu doručit jídlo na jinou adresu (například domů). Tu prosím uveďte do poznámky v objednávce.
Přerušení odběru
-
V naší online samoobsluze na krabičky si můžete snadno nastavit a měnit dny v týdnu pro doručení, přerušit odběr během dovolené nebo služební cesty, prodloužit odběr, individuálně vyřadit některé suroviny, nebo i přejít na jiný druh krabičkového stravování.
-
Další informace dostanete na stránce Otázky a odpovědi.
-
Máte speciální požadavek? Prosím napište na chat na webu, na náš Facebook, email na , nebo volejte: +420 737 479 608 (Po-pá 9-17h).