Vyhledat
  • nutricbistro

6 chytrých způsobů, jak ušetřit na krabičkové dietě

Krabičková dieta je výborným pomocníkem při snaze o pravidelné, zdravé a vyvážené stravování. Dostanete již připravené chutné pokrmy v odpovídajících porcích pro splnění vašich cílů. Když navíc využijete některou z 6 rad uvedených v článku, může být cena srovnatelná v porovnání s vlastním vařením po započítání všech nákladů včetně investovaného času.


1. Objednejte si krabičky na delší období

Výrazným způsobem, jak ušetřit za krabičky, je objednání na delší časové období. Vše je přehledně vysvětleno v ceníku. Tímto způsobem ušetříte klidně až 100 Kč za den. Sleva za objednání krabiček po dobu 12 týdnů dělá celých 10 %. A může jít klidně i jen o pár dní v týdnu, kdy nestíháte a potřebujete využít krabičkovou dietu.

Objednejte si krabičkovou dietu na delší období

Naopak se příliš nevyplatí objednávat pouze na jeden týden, kdy je k běžné ceně připočten příplatek 15 %. Navíc i pro tělo bude lepší, když vydržíte u jednoho způsobu stravování po delší dobu, protože se dokáže přizpůsobit a začnete naplno pociťovat pozitivní dopady.


2. Správná velikost krabiček

Při výběru vhodné velikostí porcí se určitě nebojte ptát. Cena se totiž odvíjí od kalorické hodnoty a tedy i velikosti porce. Při snaze o hubnutí či pro ženu menší postavy s méně pohybem se určitě vyplatí sáhnout po nejmenší variantě. Cenový rozdíl pro jedno jídlo dělá mezi největší a nejmenší porcí až zhruba 50 korun, což při odběru více jídel znamená výrazný rozdíl.


A jak určíte ideální kalorický příjem pro výběr správné velikosti krabiček? Využijte objednávku na míru, které zohledňuje vše důležité pro výběr správné porce.


3. Využívejte odběrné místo

Při využití osobního odběru ušetříte celých 100 Kč, což je cena za dopravu kurýrem. Ve výsledku tak můžete zaplatit až o 2 800 Kč méně. Podívejte se na seznam odběrných míst a vyberte si to nejbližší. Krabičky budou na místě připraveny v rámci uvedených časů, takže přijdete ve chvíli, kdy se vám to hodí. Vyzvednutí si tak můžete naplánovat podle sebe například cestou z nákupu a nemusíte čekat na kurýra.


4. Sdílejte dopravu krabiček na jedno místo

Značnou a hlavně neustále se opakující položkou ve vyúčtování za krabičky je doprava. Sdílením dopravy šetříte nejen svou peněženku, ale i životní prostředí. A jak to udělat? Objednávejte krabičky na jednu adresu do firmy a využívejte je spolu s kolegy, zapojte partnera a nechte si vozit několik porcí přímo domů.


Tip: Ke sdílení dopravy se mohou připojit i vaši sousedé a lidé bydlící v okolí do 2 km. Nebojte se proto poptat ve svém okolí, jestli někdo nemá zájem o využívání krabičkové diety, protože ušetříte vy i všichni, kdo s vámi využijí sdílenou dopravu. Množstevní slevy při doručení několika setů na jednu adresu mohou být až 400 Kč denně.


5. Objednávejte pouze na dny, kdy nebudete stíhat

Jedním z hlavních důvodů, proč si objednávat krabičky, je úspora času. Pro efektivní využití této výhody a ideální cenově výhodnou kombinaci s vlastním stravováním si krabičky naplánujte na dny, kdy opravdu nebudete stíhat. Například o víkendech si zajdete do restaurace, případně rádi uvaříte domácí oběd, takže není nutné objednávat krabičky. Na druhou stranu během pracovního týdne nevíte, kam dřív skočit a zdravé stravování jde stranou. A právě to je ideální příležitost pro objednání krabiček.


Pamatujte i na předchozí bod a ve spolupráci se svými plány objednejte na co možná nejdelší dobu dopředu, ať ušetříte.


6. Dělejte si pravidelné půsty

Zhruba jednou za 2 týdny si udělejte očistný den půstu. Jde o den, kdy se vyhnete jakémukoliv pevnému jídlu, což přináší pozitivní dopady na zdraví. Konkrétně napomáhá látkové výměně, kdy se po vyčerpání strávené potravy spouští v orgánech autolytické procesy štěpení tuků.

Půst má pozitivní vliv například při těchto problémech:


  • inzulinová rezistence

  • autoimunitní poruchy

  • Crohnova choroba

  • ulcerózní kolitida


I když se může zdát, že držení půstu je těžké, po čase zjistíte, že vůbec nejde o nic hrozného a dokonce se cítíte lépe. Na půst si vyberte den, kdy můžete být v klidu a neočekávají se od vás velké výkony po pracovní či fyzické stránce. Nezapomínejte na dostatek tekutin ideálně ve formě vody, případně bylinkových čajů. Začínejte postupně a poslouchejte své tělo.


Pozor! I přes pozitivní dopady půstu nemusí jít o vhodné řešení pro všechny. Záleží na vašem konkrétním zdravotním stavu. Obecně se nedoporučuje pro těhotné a kojící, mladší 18 let, lidi s podvýživou a podváhou. Všichni, kteří mají dnu, cukrovku obou typů, reflex či berou léky, by půst měli konzultovat se svým lékařem.

0 zobrazení

Videa, články, slevy, rady na váš email